deel 6 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu deel 6 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

deel 6

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

23 November 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Helaas is de laatste week van onze reis begonnen. Vanuit Te Anau richting de Catlins (zuidkust) gereden. Onderweg zijn we gestopt bij de Niagara Falls (!) en de Porpoise en Curio Bay. Bij de laatste Bay ligt het petrified forest waar we 2 zeldzame yellow-eyed pinguïns hebben gezien. Op veler verzoek hebben we een foto van ons samen geplaatst. Deze is gemaakt bij de Purakaunui Falls. Aan het einde van de dag hebben we Nugget point bezocht. Veel robben, zeeleeuwen, aalscholvers en jan-van-gents gezien. We overnachten in Kaka-point: het eerste teleurstellende motel (ernstig gedateerd). Gelukkig is het uitzicht mooi en is het maar voor 1 nacht..... We zijn dan ook 's ochtends op tijd vertrokken richting Dunedin. Vlakbij de stad hebben we een rondrit rond het Otago Peninsula gemaakt. Schitterende omgeving en mooi uitzicht op de stad. In Dunedin nog een flinke wandeling door de Botanic Gardens. De Tongariro vulkaan op het noordereiland is momenteel actief. Vreemd idee dat wij daar ruim 2 weken geleden 'gewoon' gelopen hebben. We volgen het nieuws dan ook op de voet.

• 23 November 2012 - 10:10

Georg En Mirjam:

Tongariro reageert op jullie bezoekje :)
    Groetjes, en nog veel plezier

• 25 November 2012 - 14:03

Mervin:

Ook hier zijn de weken voorbij gevlogen. Wederom prachtige foto's. Vooral die van jullie tweeën:-) Geniet de laatste week nog maar met volle teugen. Groetjes

• 25 November 2012 - 17:45

Marga:

Wat zien jullie er leuk uit!!!! Geweldig. Gelukkig komen jullie gauw terug het is mooi geweest hoor.
    Al die verhalen ik kan er niet meer tegen. En het is hier ook schitterend weer.
    Geniet nog even tot de laatste seconde en kom gezond weer terug. Tot vliegensvlug

• 25 November 2012 - 18:43

Marly:

Het ziet er allemaal prachtig en indrukwekkend uit. Nog bedankt voor het kaartje, vond Jeroen heel leuk.
    Geniet nog van de laatste dagen en hopelijk valt de terugreis een beetje mee.

Groetjes Marly

• 28 November 2012 - 21:58

Jeanette:

Hahaha, leuke foto van jullie (op veler verzoek).
    Het is voorbij gevlogen, geniet er nog maar van!
    Wat een fantastische reis zeg, helemaal geweldig ;-))

groetjes en tot ziens,
    Jeanette