Deel 7 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 7 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 7

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

26 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De hele zaterdag door Dunedin gewandeld en alle bezienswaardigheden bezocht. De hoogtepunten waren het Octagon, het treinstation en Baldwinstreet (steilste straat ter wereld). Deze laatste hebben we zowel te voet als met de auto 'beklommen'. Zondagochtend op weg naar de laatste overnachtingsplaats: Christchurch. Een rit van bijna 5 uur...... Onderweg gestopt bij de Mouraki Boulders. Maandag door Christchurch gelopen. De aardbeving heeft ervoor gezorgd dat er een treurige binnenstad is overgebleven. Straten zijn afgesloten. Veel gebouwen zijn ingestort of worden verder afgebroken en op sommige plaatsen is men alweer aan het opbouwen.

Dit is ons laatste berichtje. We gaan onze laatste nacht in Nieuw Zeeland tegemoet en bereiden ons voor op de lange terugreis.....

• 26 November 2012 - 08:28

Phyllis:

De weken vliegen voorbij he, wat gaat het snel! Als ik het zo lees hebben jullie in 4 weken tijd bijna net zoveel gezien als ik in 3 maanden! Was wel heel leuk om jullie verhalen te lezen. Ben benieuwd naar de foto's.
    Alvast een hele goede reis en tot gauw!
    Groetjes,
    Phyllis

• 26 November 2012 - 08:53

Flora En Anke:

Hoi Marie-Jeannne en Roland,
    Het was leuk om jullie te kunnen "volgen" tijdens deze geweldige reis! We zijn benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen. We wensen jullie een goede terugreis. Groetjes Flora en Anke

• 26 November 2012 - 09:53

Willy:

Nou,een hele mooie ervaring deze reis. Nu terug en wat jullie nog rest is filmpje kijken, puzzelen, beetje eten enz. en terugkijken op een schitterde reis. Wel thuis!
    groetjes Willy

• 26 November 2012 - 13:27

Femke:

Succes met de lange terugreis en hopelijk tot snel. We hebben je nl. wel gemist hoor!

• 26 November 2012 - 20:57

Carla:

Hoi!!
    Ik had een paar afleveringen gemist en nu dus de hele reis achter elkaar gelezen en de reeks foto's bekeken. Het is bijna niet te geloven dat jullie dit allemaal hebben gezien. Wat fantastisch! Hier kunnen jullie nog lang van nagenieten hoor!
    Groetjes, Carla

• 26 November 2012 - 23:15

Roger & Bianca:

Wauw; nu al 4 weken voorbij??? Dan moeten we maar snel afspreken om de reis na te bespreken (met behulp van een atlas) Wat een plaatsen hebben jullie bezocht. Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk de foto's.
    Goede terug reis. (ook al zullen jullie moe zijn, vergeet niet af en toe lopen in het vliegtuig!!)
    Groeten bianca & roger

• 26 November 2012 - 23:15

Roger & Bianca:

Groeten bianca & roger

• 27 November 2012 - 19:13

Mervin:

Wat een reis!! Ik zou er ook helemaal van ondersteboven zijn. Welkom thuis. Geniet nog van die paar vrije dagen. Groetjes.

• 27 November 2012 - 20:49

Jan-Peter:

Ja het zit er weer op. Wat zijn die weken voorbij gevlogen. Geniet nog maar van de laatste uurtjes.
    Goede reis en tot volgende week maandag.
    En trouwens die foto van jullie beiden: super!!! Goeide foto.......

gr, JP

• 28 November 2012 - 09:52

Louisette:

WELKOM THUIS !!! Wat is het snel gegaan. Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Hoor de verhalen graag.
    Groet Louisette