Deel 4 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 4 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 4

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

18 September 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Vandaag een rit van 4 uur voor de boeg. Voordat we daaraan beginnen, gaan we eerst naar het Dead Horse Point State Park en het Canyonlands NP. Twee grote parken met mooie wandelingen en indrukwekkende uitzichten. Bij aankomst in Panguitch blijkt dat we in een ietwat gedateerd hotel verblijven..... De volgende dag gaan we naar Bryce Canyon NP: dit park heeft onze verwachtingen overtroffen en vinden we tot nu toe het mooiste wat we gezien hebben. Wat een schitterende rotsen. De Navajo trail, waar we de Canyon ingelopen zijn, was dan ook zeer de moeite waard. In het Cowboys Smokehouse Café echt Amerikaans gegeten: een grote steak met friet en coleslaw en als toetje cheesecake! Donderdagochtend snel weg uit het 'foute' hotel en op weg naar Zion Canyon NP. Ook dit park is weer erg mooi. Het weer is perfect om een aantal trails te lopen. Inmiddels zijn we ruim 3000 foto's en bijna 4000 kilometer onderweg. Morgen op weg naar Las Vegas!

• 19 September 2014 - 08:26

Elbert:

Wat een mooie reis. Leuk dat we mogen meegenieten. (Jaloers)
    Het klinkt allemaal weer fantastisch en alweer 400km erop zitten en het zijn ook zulke mooie foto's.
    Goeie reis verder en veel geluk in Las Vegas zet voor mij maar 10,00 op nummer 37.
    GR Elbert

• 19 September 2014 - 09:30

Leoni:

Wat leuk om via de foto's een klein beetje met jullie mee te reizen. En wat een kilometers al afgelegd.
    Die maaltijd, nom nom nom... wel wat anders dan een boterham met kaas achter je bureau.

Blijf genieten, tot de volgende update.

Gr, Leoni

• 19 September 2014 - 11:39

Marga:

Wat onvoorstelbaar mooi. En wat een schitterend weer. Hoewel hier is het ook super mooi weer.
    Mochten jullie de hoofdprijs winnen in Las Vegas bel je dan even dan komen we ook allemaal!!!!
    Siejoe Marga

André :

Vergeet Elvis niet

• 20 September 2014 - 21:52

Femke:

Mooie foto's en wat hebben jullie al veel gezien. Zag er lekker uit die steak! Klinkt als een dinsdag-menu, ha ha. Veel plezier nog in vegas!!!

• 21 September 2014 - 21:49

Willy:

Wouw, ziet er schitterend uit! Genieten!!( en wij ook van jullie prachtige foto's)

• 22 September 2014 - 08:35

Thea:

Echt heel mooi en hele mooie foto's. Blijf genieten. veel plezier in Vegas en doe een gokje voor mij. Frietjes van het dagmenu zagen er apart uit. veel plezier nog.

• 22 September 2014 - 20:03

Anke:

Een schitterende reis. Een beetje op afstand meegenieten via jullie prachtige foto's. Dat wordt weer heel wat avondjes selecteren;-) en een prachtig album! Geniet van jullie verblijf. Gr. Anke