Deel 1 - Reisverslag uit Mission Hills, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 1 - Reisverslag uit Mission Hills, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 1

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

09 September 2014 | Verenigde Staten, Mission Hills

Na een vlucht van ruim 10 uur aangekomen in LA. Onze auto voor de komende 4 weken opgehaald: Jeep Compass. Wat een drukke stad: de rit naar het hotel duurde 2 keer zo lang..... Daarna wat inkopen gedaan en een lekkere hamburger gegeten. Op zaterdag weer door het drukke LA gereden richting Santa Monica Beach. Daar hebben we op de fiets de omgeving verkend. Later op de dag ook nog naar de Walk of Fame en Hollywood boulevard geweest. Aan het eind van de dag nog geshopt bij de Citadel mall, een groot outlet shopping mall.
Zondag vertrokken naar San Diego. Onderweg gestopt bij o.a. Oceanside en la Jolla. Op maandag San Diego verkend: hotel del Coronado, Gaslamp Quarter, Little Italy en het Balboa park.

• 09 September 2014 - 20:08

Melissa En Maarten:

We wensen jullie een fantastische vakantie toe! En wat ontzettend leuk om jullie reis weer te kunnen volgen. Xx

• 09 September 2014 - 21:38

Femke:

Coole auto!! En wat ziet die hamburger er heeeerlijk uit!! Veel plezier nog.
    Groetjes van ons allemaal!

• 10 September 2014 - 08:00

Elbert:

Hallo, dat is een mooi begin van hopelijk een prachtige vakantie.
    Ik ga de link doorsturen kunnen we jullie allemaal volgen hier.
    fijne vakantie en ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Met zo'n auto onder je kont moet dat zeker gaan lukken.
    GR Elbert

• 11 September 2014 - 23:35

Jeanette:

Hey Roland en MJ, 'k zie het al, 't wordt weer een zeer actieve vakantie voor jullie.
    Leuk om jullie weer te volgen hoor.
    Geniet ervan!
    groetjes, Jeanette
    Jammer dat ik de foto's niet kan openen, misschien op het werk.

• 11 September 2014 - 23:47

Jeanette:

Na wat capriolen toch foto's gezien..... gave auto!
    groetjes,Jeanette