Deel 6 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 6 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 6

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

29 September 2014 | Verenigde Staten, Monterey

We zijn aangekomen in Lake Tahoe. Een bosbrand in de buurt zorgt ervoor dat we weinig zicht op het meer hebben en dat er een brandlucht hangt. Onderweg van Lake Tahoe naar San Francisco zien we voor het eerst in 3 weken regen. Ruim 2 uur rijden we door een flinke regenbui en is het behoorlijk mistig. Hoe dichter we bij SF komen des te beter het weer wordt! We moeten wel weer wennen aan de drukte van de stad. Wat een verkeer. De auto laten we 2 dagen bij het hotel staan en met de bus, tram, te voet en op de fiets verkennen we de stad. Als echte toeristen fietsen we over de Golden Gate Bridge, eten we Clam Chowder in surdough bread, spotten we sealions bij Pier 39, bezoeken we de Alcatraz gevangenis, lopen we door Chinatown en eten daar Peking eend, eten we krab op Pier 39, genieten we van het uitzicht op Alamo Square en de painted ladies en rijden we door Lombard Street, de meest bochtige straat. San Francisco laten we achter ons en verblijven de komende dagen nog naar Monterey, Santa Maria en Los Angeles.
Dit is ons laatste berichtje. We gaan nog genieten van de laatste dagen en ons voorbereiden op de terugreis.....

• 29 September 2014 - 23:04

Jeanette:

Tot ziens en goede reis! Enne ... geniet nog van de laatste dagen. Bedankt voor jullie verslagen en mooie foto's, zo reizen we een beetje met jullie mee.
    Toedels, Jeanette

• 29 September 2014 - 23:04

Jeanette:

Toedels, Jeanette

• 30 September 2014 - 08:41

Thea:

Nog heerlijk genieten van het laatste stukje van je mooie reis. Ik denk dat het een hele mooie ervaring is geweest gezien de mooie foto's. Goede terugreis naar Nederland en tot gauw weer. Thea

• 30 September 2014 - 10:32

Marga:

Wow wat ziet het er weer mooi uit. En die krab mmmmmm. Een hele eer voor de krab dat hij verorberd werd door 2 Vlissingers!!! Het was super leuk om" mee te reizen". Een hele goede reis en hoor het wel als jjullie back in town zijn. Marga

• 01 Oktober 2014 - 12:33

Peter En Lisette:

Ha, prachtige reis hoor. Het was heel leuk om mee te lezen. Geniet nog van jullie laatste dagen en goeie reis naar huis. Groetjes!

• 03 Oktober 2014 - 19:37

Georg En Mirjam:

Bedankt voor al jullie berichten. Maar wat is Clam Chowder? Maar groot gelijk dat je alles probeert.
    Geniet nog lekker van de laatste dagen, en alvast een goede en veilige thuisreis!