Deel 3 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 3 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 3

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

21 December 2016 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag staan de Everglades op het programma. Het National Park, met een oppervlakte van 600000 ha, is slechts 1/5 van het totale Everglades gebied. In Everglades City maken we een airboat tour van een uur. We 'vliegen' zo ongeveer door de mangroven en zien vogels, alligators en wasberen. Na de boottocht rijden we verder door het park. Onderweg stoppen we nog een aantal keren en zien nog meer alligators, herten en schildpadden. In Shark Valley maken we een tramtour van 2 uur. Deze tocht hadden we ook kunnen fietsen maar ruim 30 graden vinden we iets te veel van het goede! Omdat we aan 1 dag niet genoeg hebben om het park te bekijken, gaan we nog een halve dag het park verder bekijken. Het park is enorm en de uitzichten zijn fantastisch. Onderweg maken we een paar wandelingen. 's Middags is het tijd om aan de rit naar Key West te beginnen. Ruim 150 km rijden we over bruggen en Keys (eilandjes) met aan de ene kant de golf van Mexico en aan de andere kant de oceaan. Wauw! In Key West hebben we tijd om het eilandje te verkennen, de zonsondergang te zien en te relaxen.

We genieten niet alleen van de omgeving maar ook van de culinaire hoogtepunten van Amerika.....

• 22 December 2016 - 07:36

Mariette:

Hello,

Ziet er geweldig uit al die culinaire hoogstandjes. Dat wordt thuis weer flink aan de bak met sporten. (hahahaha)
    Maar geniet nog lekker van alles.

groetjes
    Mariette

• 22 December 2016 - 10:23

Manuela:

Hay,

Wat een mooie foto's, vooral van de zonsondergang!

Enne: al dat lekkere eten. Ziet er super uit! Geniet er van!

Gr. Manuela

• 22 December 2016 - 11:22

Willy:

Ziet er goed uit! Wat een belevenissen allemaal. Geniet lekker verder!
    groetjes,
    Willy

• 22 December 2016 - 16:02

Femke:

Ziet er super uit! Krijg er ook honger van natuurlijk ha ha. Veel plezier nog! Geniet ervan!!

Groetjes van ons allemaal!

• 22 December 2016 - 16:24

Georg En Mirjam:

Mooie foto's wederom, en wat zien die maaltijden er heerlijk uit !

• 22 December 2016 - 20:19

Georg En Mirjam:

Super leuk om te lezen. En wat maken jullie nu een hoop mooie dingen mee! Geniet ervan. Liefs, Georg en Mirjam

• 26 December 2016 - 15:04

Anke Van Dam:

Een heel ander kerstdiner ;-) Nog een paar dagen genieten. En dan een goede terugreis gewenst. Groetjes Anke

• 27 December 2016 - 21:05

Bianca:

Mooie foto's. We zijn benieuwd naar de verhalen er achter.
    Roger vraagt of je de Maori's al hebt gesproken?