Deel 3 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 3 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 3

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

15 September 2014 | Verenigde Staten, Moab

De hele zaterdag in en rond Page doorgebracht. Veel moois gezien: Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam en Lake Powell. Op zondag onze reis vervolgd naar Moab. Onderweg een bezoek gebracht aan een hoogtepunt van onze reis: Monument Valley. Daar hebben we met de auto door de Valley en tussen de rotsen off road gereden. Dat was best een spannende rit..... Vanaf daar was het nog bijna 3 uur rijden naar Moab. Eindeloze vlaktes, bergen en rotsen. Maandag stond Arches NP op het programma. Een groot park dat bekend is om de vele bogen in de rotsen. Hier hebben we meer dan een halve dag doorgebracht. Aan het eind van de middag hebben we een bezoekje aan de Laundry gebracht!

• 16 September 2014 - 10:39

Marga:

Wat een schitterende reis. Onvoorstelbaar mooi.
    Trouwens het einde van de reis ook. Die zie je bij ons mooi niet.
    Keep on rocking!

• 16 September 2014 - 11:23

Mona:

Wat ziet dat er geweldig uit!!! Jaloers op zulke mooie foto's ;-). Nog heel veel plezier!!

• 16 September 2014 - 12:54

Wim V.d Woestijne:

Geweldige foto's en ongerepte natuur dat moet ik ook nog maar eens op m'n verlanglijstje van nog te doen zetten.

• 16 September 2014 - 15:59

Thea:

Mooie foto's van een mooie omgeving. Prachtig en een heerlijk taartje. veel plezier nog en genieten van al dat moois.

• 16 September 2014 - 22:50

Jeanette:

On the road again .......
    Prachtige foto's weer, stukken van filmscenario's. Fijne voortzetting van jullie reis.

• 16 September 2014 - 22:59

Martijn:

Super! Mooie foto's! Ben benieuwd naar jullie verhalen.. Enjoy!