Deel 2 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marie-Jeanne & Roland - WaarBenJij.nu

Deel 2

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jeanne & Roland

13 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Van San Diego zijn we naar Palm Springs gereden. We rijden door de woestijn en 'opeens' is daar een stad! Vreemd om te ervaren. De temperaturen zijn ook woestijnachtig: bijna 40 graden. Ach ja, veel drinken en goed smeren en het is best uit te houden. 's Middags door het Joshua Tree NP gereden. Het park is bekend om de bomen die alleen in dit gebied voorkomen. In het park zijn ook bijzondere woestijnlandschappen , rotsformaties en cactussen te zien. Na 1 nacht in Palm Springs zijn we naar Phoenix/Scottsdale gereden. In Phoenix hebben we door de Desert Botanical Garden gelopen. Van Scottsdale zijn we niet via de snelste weg naar Flagstaff gereden maar hebben we een rondrit gemaakt door Midden Arizona waarbij we door oude plaatsjes, bergen en de Red Rock Crossing reden. Een erg mooie rit. 's Avonds vroeg naar bed want de Grand Canyon staat op het programma! Na een autorit van anderhalf uur komen we aan bij het park. Na 5 minuten lopen hebben we het eerste uitzicht over de Grand Canyon: overweldigend mooi maar vooral groot! Heel veel gewandeld naar diverse uitzichtpunten en om half 7 de zon zien ondergaan bij Desert View. Vanaf daar nog 2,5 uur rijden naar Page. Wat een dag......

• 13 September 2014 - 22:32

Marly:

Ziet er weer geweldig uit!!

• 14 September 2014 - 11:03

Bianca & Roger:

Wat een prachtige foto's! Zijn jullie Maori's tegen gekomen?
    Goede vakantie verder, geniet ervan!

• 14 September 2014 - 12:07

Peter En Lisette:

Wat een prachtige reis. Jullie hebben al veel mooie dingen gezien. Rijdt "het monster" lekker ;)?
    Goeie reis, we kijken al uit naar het volgende verslag. Groetjes!

• 14 September 2014 - 16:18

Marjan:

Hoi MJ en Roland,
    Wat een mooie reis maken jullie weer. Met zo'n auto moet dat wel lukken.
    Veel reisplezier verder,
    Groetjes Marjan.

• 14 September 2014 - 21:35

Anke:

Hoi Marie-Jeanne en Roland, schitterende opnames maar dat ben ik wel van jullie gewend;-) De werkelijkheid zal nog vele malen mooier zijn. Druk programma maar wel heel indrukwekkend allemaal! Nog een fijne reis. Groetjes Anke

• 14 September 2014 - 23:14

Jeanette:

Wauw, je gelooft je ogen toch niet als je dat allemaal ziet en je bv rondwandelt in de wondere wereld van die botanische tuin!
    Mooie foto's weer.
    Fijn vervolg van jullie reis, ik kijk uit naar jullie volgend reisverslag. Groetjes, Jeanette